Blog


Google AdWords Popüler Arama Terimlerini Öne Çıkartıyor

Google Adwords, kullanıcılar tarafından aranırken fark edilmeniz için aratılan popüler kelimeleri ve cümleleri vurgulayan yeni bir arama kartı geliştirdi. Arama kartları yardımıyla, kullanıcıların size ulaşırken nasıl kelimeleri kullandığını hangilerin performansına olumlu hangilerinin olumsuz katkıda bulunduğunu görmenizi hızlandırabilecek. Arama terimleri raporunu beklemeden hızlıca arama kartlarını kullanarak daha nitelikli ve hedefinize uygun müşterilerinizi bulmanız söz konusu olacak. Arama yapanlarının çoğunun hangi anahtar kelimeleri kullandığını bilmek, değerli yeni anahtar kelimeler eklemek ve alakasız olduğunun farkına vardığınız kelimeleri negatif anahtar kelimeleri olarak eklemenize yardımcı olacak arama kartları özelliği ile performans odaklı daha iyi reklam kampanyaları yönetilebilecek.......

Devamını Oku


Google Adwords Yalnızca Arama Üreten Reklamları Geliştirdi

Google, AdWords tarafında yayınladığı yeni güncellemelere devam ediyor. Bu kez güncellemelerde sıra Yalnızca arama üreten reklamlara geldi. Yalnızca arama üreten reklam formatı mobil cihazlar üzerinden belirtilen telefon numarasına direkt arama sağlayan reklam türüdür. Bu reklam türünün kullanım oranı gün geçtikçe artış gösterirken kullanıcılar tarafından bir güncellemenin gelmesi gerektiğinin sesleri yükseliyordu. Google bu seslere daha fazla kayıtsız kalamayarak yeni güncellemesini duyurdu. Yalnızca arama üreten reklamlara reklam uzantıları özelliği geldi. Eklenebilen uzantılar ile yalnızca arama üreten reklamlar birden çok bilgiyi reklamı gören kullanıcılara sunabilecek. Google, güncellemenin denemelerini yaparken yalnızca arama üreten reklamların yeni versiyonlarında......

Devamını Oku


Facebook, Mobil Cihazlarda Veri Dostu Videoları Test Etmeye Başladı

Facebook, mobil cihazlarda veri harcamadan video izleme imkanı sunmaya hazırlanıyor. Kullanıcıların veri planlarını etkilemeden mobil cihazlarda video izlemelerine imkan sağlayacak olan anlık videolar isimli özellik test etmeye başladı. Facebook’u wi-fi’ye bağlı olarak kullanırken videolar indirilebilecek ve arka planda ön belleğe alınarak internet kullanmadan önbellekten izlenme sağlanabilecek. Video izlemeye başlamadan önce videoları internet datanızdan harcamadan izlemek istiyorsanız yıldırım simgesine tıklamanız yeterli mesajı görüntülenecek. Eğer ki yıldırım simgesine tıklanırsa video indirilerek ön belleğe alınacak ve internete ihtiyaç duyulmadan istenilen zaman izlenebilecek. İndirilen ve internete ihtiyaç duymadan izlenebilecek videolarının yanında dişli simgesi bulunacak ve internetsiz......

Devamını Oku


AMP Açılış Sayfaları Çok Yakında Geliyor

Google, reklamverenlerle arasını sıkılaştırmaya devam ediyor. Yeni duyurduğu özellik ile reklamverenler mobil açılış sayfalarını kendileri belirleyebilecek. Google, AMP açılış sayfalarını AdWords için geçen sene tanıtmış ve kullanıcılara reklamların beta versiyonlarını test etme seçeneğini sunmuştu. İki hafta içinde tüm dünyadaki AdWords reklamverenleri açılış sayfaları olarak AMP sayfalarını kullanabilir hale gelecek. Bu yeni güncelleme ile mobil cihazları hedefleyen reklamları yöneten AdWords uzmanları ve reklamverenler daha hızlı ve daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunabilecekler. Bu özellik reklamverenlere potansiyel müşterileri bulmaları için kesintisiz arama deneyimi yaratma imkanı da sağlayacak. Google, arama ağı reklamları için AMP desteğini......

Devamını Oku


Google AdWords, Alışveriş Reklamınızın Ne Sıklıkla Görüntülendiğini İzlemeye Başlayacak

Google Adwords, alışveriş reklamlarında satışını gerçekleştirdiğiniz ürünlerin hangilerinin en üst konumlarda görüntülenme sıklığıyla ilgili yeni rapor özelliğini kullanıcılara sunmaya hazırlanıyor. Yeni rapor mutlak en iyi izlenme payı olarak kullanıcılar tarafından kullanılabilecek. Google verilerine göre, mobil alışveriş sonuçlarında en soldaki reklam diğer ekranlara göre 3 kata kadar fazla görüntülenebiliyor. En sondaki konumun adı mutlak üst olarak bilinmekte. Reklamlarınızından herhangi birinin kaç kez mutlak üst olarak adlandırılan en üst sırada gösterildiğiyle ilgili verilere ulaşarak alışveriş reklamlarındaki stratejilerinizi gözden geçirebilirsiniz. Mutlak en yüksek gösterim payıi reklamlarınızdan birinin en çok sol(yani ilk gösterilen) sırada olduğunu, reklamlarınızın......

Devamını Oku


Google, Uçuş ve Otel Arama Özelliğini Güncelledi

Google’ın yeni özellikleri yaklaşmakta olan gezileriniz için ekonomik fiyatları ve en iyi güzergahı bulmanıza yardımcı olacak. Google, sürekli seyahat edenlerin en uygun fiyatlı seçenekleri bulmalarına yardımcı olmak için uçuş arama ve otel arama özelliklerinde yeni güncellemeler yaptı. Uçuş arama da (Google Flights) en ucuz fiyatları yeşil, en pahalı fiyatları kırmızı ile vurgulanmaya başlandı. Daha ayrıntılı fiyat aralıklarını göstermek için takvim görünümünden sizin için en uygun fiyatlı tarihleri belirleyebilirsiniz. Eğer ki seyahatınız uzun bir süreyi kapsıyorsa takvim görünümüyle en ekonomik fiyatlı uçak seferlerini yakalamanızda mümkün oluyor. Bu özellik şimdilik mobil cihazlarda kullanılabiliyor ve......

Devamını Oku


Google, Yerel İşletme Bilgi Panelinde Yeni Bir Reklam Modeli Test Ediyor

Google 2013 yılından bu yana bilgi satıcıları, ürünler, filimler ve TV şovları ve müzik için bilgi panellerinde çeşitli reklamlar yayınlıyordu. Yeni görüntülenen özellik ile bu tip reklamlar artık yerel işletme bilgi panellerinde de gösterilmeye başlandı. Google yerel aramalardaki artan arama hacmi bir fırsat olarak değerlendirilerek bu alanlarda yeni bir reklam modelini test etmeye başladı. Bir mekan araması yapıldığında mekan ile bilgilerin sunulduğu yerel arama bilgi panelinde mekanın bilgilerinin yanı sıra bir teklif sunularak müşterilere ilgili mekanın reklamı yapılabilecek. Örneğin bir hamburgerci arayan kullanıcı, hamburgercinin konumu, adresi, web sitesi gibi bilgilerinin yanı sıra......

Devamını Oku


Türkiye'nin Dijital Reklam Yatırımlarındaki İlk Yarı Karnesi

Global ve yerel pazarlarda dijital reklam yatırımları artış göstermeye devam ediyor. Her yıl açıklanan dijital reklam yatırımlarındaki yükseliş eğilimi bu yıl ki raporlarda da kendini belirgin olarak göstermeye devam ediyor. IAB Türkiye 2017’nin ilk yarı Dijital Reklam Yatırımları çalışması kamuoyu ile paylaşıldı. Bu çalışmaya göre ‘’ilk 6 ay sonuçlarında dijital reklam yatırımları 2016 yılının aynı dönemime oranla %14,6 oranında artış göstererek 1,063 Milyon TL’ye ulaştı.’’ Dijital reklam yatırımları 7 ana kategori altında sıralandı. Kategoriler; Display(banner) reklam yatırımları Arama Motoru Reklam Yatırımları İlan Sayfaları Reklam Yatırımları E-Posta, In-Game Reklam Yatırımları Sosyal Medya Reklam......

Devamını Oku


Google, AdWords'de Otomatik Reklam Önerilerini Yeniden Test Etmeye Başladı

Google bu yılın başlarında makine tarafından üretilen reklamları küçük bir AdWords hesabı grubunda otomatik olarak yayınlayan bir beta testi başlatmıştı. Bu testlerdeki kontrol eksikliği iyi karşılanmadı. Bu durumdan ötürü Google, reklamverenlerin endişelenmemesi için bazı düzenlemeler yaparak otomatik reklamları yeniden test etmeye başladı. İlk testte olduğu gibi sistem mevcut reklamlardaki içerik, reklam uzantıları ve açılış sayfaları da dahil olmak üzere yeni reklam varyasyonları oluştururken, en iyi ROI’yi sağlayabilecek reklam içeriklerini belirlemek için bazı faktörlerden yararlanıyor. Bu test denemesine yeni iki özellik eklendi. Bunlar; Daha fazla bildirim: Bir hesapta bir reklam varyasyonu oluşturulduğunda, katılımcı......

Devamını Oku


Google, Açılış Sayfalarının Mobil Değerlendirme Aracını Devreye Soktu

Yeni Google AdWords panelinde kullanılacak olan açılış sayfalarının değerlendirme sekmesi, dijital pazarlamacıların reklam kampanyalarında kullanılan url’lerin mobil cihazlarda nasıl yönetilmesi gerektiğine yardımcı olacak. Kötü açılış sayfaları özellikle mobil cihazlarda dönüşümleri kötü oranda etkiliyor. Mobil cihazlara uygun olmayan sayfalar, kullanılması çok zor olan butonlar vb. durumlar mobil cihaz kullanıcıları tarafından kötü deneyim olarak kategorize edilerek potansiyel müşterilerin kaybedilmesine neden oluyor. Kullanıcılar hemen istenilen bilgileri bulamazsa, site çok yavaşsa ya da tamamı yüklenmemesi gibi aksilikler hemen çıkma oranını yükselterek potansiyel dönüşümleri de kaybetmeye yol açıyor. Google, reklamverenlerin mobil performansı arttırmasına yardımcı olmak amacıyla açılış......

Devamını Oku


Toplam 3 sayfa, 1. sayfa gösteriliyor.123