Blog


backlink-nedir

Backlink, bir internet sitesinin başka bir internet sitesine link vermesi olarak tanımlanabilir. Bir internet sitesinde bulunan özgün içeriğin diğer kişiler tarafından fark edilip link atması ile birlikte hem içeriğiniz yayılacak hem de internet siteniz yayılmaya başlayacak. İnternet sitenizin Google Backlink aracılığıyla kullanıyor olması, internet sitenizin arama motorlarının nezdinde değeri de artıp yükselecektir. Sitenizin linki yayılmaya başladıkça değeri de artmış olacak. Ayrıca web siteniz ne kadar backlink alırsa, o kadar kıymetli bir hal alır. Backlink Nasıl Alınır? Link almanın pek çok yolu vardır. Bir başka siteden kendi siteniz için tanıtım yazısı alabilirsiniz Ufak,......

Devamını Oku


qr-kod

QR Kod, Japonya’da faaliyet gösteren ve Toyota’nın bir yan kuruluşu olan Denso Wave firması tarafından geliştirilen 2 boyutlu bir barkod sistemidir. İngilizce Quick Response kelimesinin kısaltılmış halidir. Türkçe de Çabuk Tepki anlamına gelir. İçinde bir metin, web sitesi adresi veya bir link olabilir. QR kod ya da diğer adıyla kare kod, sınırsızdır. Sınırlı alanda sınırsız bilgi, video, mesaj ve her türlü içerik aktarımı sağlanabilir. Herhangi bir billboard ya da reklam afişinde, TV’de tanıtım videosundan, satın almak istediğiniz ürünle ilgili bir el kitabından yaptığınız okutmayla istediğiniz her türlü detaya okutma sayesinde ulaşabilirsiniz. QR Kod’......

Devamını Oku


Instagram Hesap Düzenleme

Özünde bir fotoğraf paylaşım platformu olan Instagram, kısa sürede en çok kullanılan sosyal medya platformlarından biri haline geldi ve bunula birlikte kullanım amaçları değişip genişledi. Artık her işletmenin, firmanın, e-ticaret sitesinin geniş kitlelere ulaşıp markasını başarılı şekilde yönetebilmesi için iyi bir strateji ile yönetilen bir Instagram sayfası olması çok önemli. Instagram bugün artık bir pazarlama platformu aynı zamanda. Hatta büyük bir Instagram sayfasının sahibi olmak bile artık başlı başına bir iş haline gelmiş durumda. Bu yazıda biz de başarılı bir Instagram sayfası yönetebilmenin ipuçlarını vereceğiz size. Ayrıca Instagram sayfaları en çok takip......

Devamını Oku


Google Ads Reklam Metinlerinde Yeni Testler Yapıyor!

Google Ads eski adı ile Google AdWords bildiğimiz gibi bu sıralar sürekli bir güncelleme ile kendini yeniliyor ve daha iyi hizmet sunmayı planlıyor. Bu sıralar yapmış olduğu yeni bir güncelleme ile karşı karşıyayız.   Google Ads’ten Reklam Metinlerinde Yenilikler   Bildiğimiz gibi Google Ads reklam metinlerinde başlık 1, başlık 2 ve açıklama kısmı mevcuttu. Başlık 1 kısmı 30 karakter, Başlık 2 Kısmı 30 karakter, Açıklama kısmı 80 karakterdi. Ve reklam metinlerimizi yazarken bu 3 kısmı kullanabiliyorduk. Vermek istediğimiz mesajı bu 3 alana yazarak vermek zorundaydık ancak Google şimdi yeni bir alternatif ile......

Devamını Oku


Facebook Reklam Modelleri Nelerdir?

Geniş bir kullanıcı kitlesine sahip olan Facebook, sosyal medya reklamlarında en çok tercih edilen paylaşım sitelerinden biridir. Facebook reklam hizmetleri, işletmelerin satışlarını ve marka bilinirliğini artırarak geniş bir kitleye ulaşmasına yardımcı olur. Facebook’un reklam modellerini doğru bir şekilde kullanarak düşük maliyetlerle dijital pazarlama hedeflerinize rahatlıkla ulaşabilirsiniz. Peki, hangi reklam modeli işletmenize daha uygun gelin hep birlikte inceleyelim. Facebook Reklam Modeli Seçimi Nasıl Yapılmalı? Facebook reklam yöneticisi üzerinden reklam oluşturmak istediğinizde ilk olarak kampanya amacınızı belirlemeniz istenir. Her reklam modelinin farklı amaçları vardır. Örneğin; reklamlar aracılığı ile  marka bilinirliği sağlamak için internet sitenize......

Devamını Oku


Adwords Reklam Metni Yazma Stratejileri

Reklam metinleri, kampanyaların performans ve başarısını etkileyen en önemli hususlardan biridir. Kaliteli bir şekilde oluşturulan Adwords reklam metni ile Google da potansiyel müşterilerinize ulaşarak tıklanma oranlarını artırabilirsiniz. Sizlere reklam metni yazımında nelere öncelik vermeniz gerektiği ile ilgili detayları anlatacağım. Adwords Reklam Metni Nelerden Oluşur? Google’ın Adwords metin reklamları; arama sonuç sayfasının üst kısımında 4,alt kısmında 3 tane olmak üzere toplam en fazla 7 adet reklam görünmektedir. Reklam metnini etkili bir şekilde hazırlamak reklam performansınızı büyük ölçüde etkiler. Bir reklam metni; url,başlık,yol,açıklama metni ve reklam uzantılarından oluşmaktadır. Url: Reklam metnine tıklayan kişiyi, tanıttığınız ürün......

Devamını Oku


Google AdWords Popüler Arama Terimlerini Öne Çıkartıyor

Google Adwords, kullanıcılar tarafından aranırken fark edilmeniz için aratılan popüler kelimeleri ve cümleleri vurgulayan yeni bir arama kartı geliştirdi. Arama kartları yardımıyla, kullanıcıların size ulaşırken nasıl kelimeleri kullandığını hangilerin performansına olumlu hangilerinin olumsuz katkıda bulunduğunu görmenizi hızlandırabilecek. Arama terimleri raporunu beklemeden hızlıca arama kartlarını kullanarak daha nitelikli ve hedefinize uygun müşterilerinizi bulmanız söz konusu olacak. Arama yapanlarının çoğunun hangi anahtar kelimeleri kullandığını bilmek, değerli yeni anahtar kelimeler eklemek ve alakasız olduğunun farkına vardığınız kelimeleri negatif anahtar kelimeleri olarak eklemenize yardımcı olacak arama kartları özelliği ile performans odaklı daha iyi reklam kampanyaları yönetilebilecek.......

Devamını Oku


Google Adwords Yalnızca Arama Üreten Reklamları Geliştirdi

Google, AdWords tarafında yayınladığı yeni güncellemelere devam ediyor. Bu kez güncellemelerde sıra Yalnızca arama üreten reklamlara geldi. Yalnızca arama üreten reklam formatı mobil cihazlar üzerinden belirtilen telefon numarasına direkt arama sağlayan reklam türüdür. Bu reklam türünün kullanım oranı gün geçtikçe artış gösterirken kullanıcılar tarafından bir güncellemenin gelmesi gerektiğinin sesleri yükseliyordu. Google bu seslere daha fazla kayıtsız kalamayarak yeni güncellemesini duyurdu. Yalnızca arama üreten reklamlara reklam uzantıları özelliği geldi. Eklenebilen uzantılar ile yalnızca arama üreten reklamlar birden çok bilgiyi reklamı gören kullanıcılara sunabilecek. Google, güncellemenin denemelerini yaparken yalnızca arama üreten reklamların yeni versiyonlarında......

Devamını Oku


Facebook, Mobil Cihazlarda Veri Dostu Videoları Test Etmeye Başladı

Facebook, mobil cihazlarda veri harcamadan video izleme imkanı sunmaya hazırlanıyor. Kullanıcıların veri planlarını etkilemeden mobil cihazlarda video izlemelerine imkan sağlayacak olan anlık videolar isimli özellik test etmeye başladı. Facebook’u wi-fi’ye bağlı olarak kullanırken videolar indirilebilecek ve arka planda ön belleğe alınarak internet kullanmadan önbellekten izlenme sağlanabilecek. Video izlemeye başlamadan önce videoları internet datanızdan harcamadan izlemek istiyorsanız yıldırım simgesine tıklamanız yeterli mesajı görüntülenecek. Eğer ki yıldırım simgesine tıklanırsa video indirilerek ön belleğe alınacak ve internete ihtiyaç duyulmadan istenilen zaman izlenebilecek. İndirilen ve internete ihtiyaç duymadan izlenebilecek videolarının yanında dişli simgesi bulunacak ve internetsiz......

Devamını Oku


AMP Açılış Sayfaları Çok Yakında Geliyor

Google, reklamverenlerle arasını sıkılaştırmaya devam ediyor. Yeni duyurduğu özellik ile reklamverenler mobil açılış sayfalarını kendileri belirleyebilecek. Google, AMP açılış sayfalarını AdWords için geçen sene tanıtmış ve kullanıcılara reklamların beta versiyonlarını test etme seçeneğini sunmuştu. İki hafta içinde tüm dünyadaki AdWords reklamverenleri açılış sayfaları olarak AMP sayfalarını kullanabilir hale gelecek. Bu yeni güncelleme ile mobil cihazları hedefleyen reklamları yöneten AdWords uzmanları ve reklamverenler daha hızlı ve daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunabilecekler. Bu özellik reklamverenlere potansiyel müşterileri bulmaları için kesintisiz arama deneyimi yaratma imkanı da sağlayacak. Google, arama ağı reklamları için AMP desteğini......

Devamını Oku


Toplam 4 sayfa, 1. sayfa gösteriliyor.1234

Hemen Reklam Ver!