Blog


Google, AdWords'te Liste Formatını Geliştirilmiş Site Bağlantıları İçin Deniyor

  Google tarafından her gün yeni gelişmeler duymaya alışmaya başladık. Teknoloji devi yeni stratejilerini kullanıcılara sunarken, Google severler de bu gelişmeler karşısında heyecan duymaya devam ediyor. Google‘ın duyurduğu yeni özelliği AdWords platformu için. AdWords, Google gelirlerinin %90’lık büyük bir payına sahip ve Google bu platforma her geçen gün yeni özellikler ekleyerek hem AdWords kullanıcılarını hem de finansal olarak kendini mutlu etmeyi sürdürüyor. Google duyurduğu yeni özellik ile site bağlantısı uzantılarında daha gelişmiş bir formatı kullanıma sunacağını belirtti. Bildiğiniz üzere site bağlantısı uzantıları ile AdWords reklamlarında hem görünürlük durumunuz artıyor hem de site......

Devamını Oku


Google Ev Hizmeti Reklamlarına Yeni Özellikler Ekledi

Google, Ev Hizmeti Reklam özelliğini Amerika’da kullanıma açmıştı. Yeni gelen güncelleme ile işletme türleri için yeni özellikler ekleyerek kullanıma sunuldu. Google Ev Hizmeti Reklamları, yerel olarak temizlikçi, çilingir, tesisatçı vb. uzmanlık gerektiren ev hizmetleriyle alakalı insanların bulunmasını ve kolayca iletişime geçmeyi sağlayan bir reklam türü. Ev Hizmeti Reklamları arama sayfasında ilgili anahtar kelimelerle eşleştiğinde tıpkı arama ağı reklamları gibi organik aramaların üstünde ya da altında yer alan reklamlardır. Google bu reklamları veren insanlarda bazı kriterlerin karşılanması durumunda reklam vermelerine olanak sağlamaya başladı. Böylece daha güvenilir ve çözüm odaklı bir hizmet verme ilkesini......

Devamını Oku


Google Arama Sonuçlarına Sözcük Arama Çubuğu Ekledi

Google arama sonuçlarında sözcük anlamlarını da sunacak. Bu ekleme ile yeni bir arama yapma ihtiyacı duyulmadan kelime arama imkanı sağlanıyor. Kullanıcılar, birkaç hafta boyunca bu özelliğin görüntülendiğini bildirmişlerdi. Şimdi bu özelliğin tüm kullanıcılar tarafından kullanılabileceği açıklandı. Sözcük arama çubuğu, Google‘ı arama motoru olarak kullanan masaüstü, mobil cihazlar ve iOS ve Android uygulamalarda  kullanılabilecek. Google’ın arama çubuğuna benzer özellikler taşıyan sözcük arama çubuğu, kelimeler yazıldığında onlara uygun önerileri üretiyor. Bu özellik ile yeniden ilgili sonuç sayfasından ayrılmadan yeni sözcük aramaları yapılabilecek. Bu özellik tanım aramaları yapanlara zaman kazandıracak....

Devamını Oku


Google AdWords YouTube İzlenmeleri İçin Yeniden Pazarlama Desteğini Sundu

Google AdWords YouTube’daki şirket videolarını izleyen insanların datalarını yeniden hedefleyebilmek adına arama ağında yeniden pazarlama reklamlarına kullanıma açtı. YouTube, daha önceden YouTube’daki kanallarla etkileşime geçen insanların yeniden pazarlama listelerine eklenebilmeleri adına hizmetini kullanıma sokmuştu. Şimdi, aynı yeniden pazarlama listesi arama reklamları içinde kullanılabilecek. Bunun için öncelikle Adwords hesabında oturum açılması gerekiyor. Sonrasında paylaşılan kütüphaneden hedef kitleler > Yeni video yeniden pazarlama listesi menüsüne girilmesi gerekiyor. Video yeniden pazarlama listesi potansiyel müşterilerin satış hunisine girmelerinde büyük fayda sağlaması bekleniyor. Örneğin, bir kullanıcı sizin ürünlerinizden biriyle ilgili bir video izledi ve sonrasında onu Google’da......

Devamını Oku


dinamik arama ağı reklamları

Dinamik arama ağı reklamları içerik bakımından zengin web siteleri ve geniş hacimli e-ticaret siteleri için geliştirilmiş AdWords reklam modelidir ve aynı zamanda Google’da tam olarak sunduğunuz ürün veya hizmetleri arayan müşterilerinizi bulmanın en kolay yoludur. Dinamik Arama Ağı Reklamları İşleyiş Şekli Nasıldır ? Dinamik arama ağı reklamlarının işleyişi standart arama ağı reklamlarından farklıdır. Arama ağı reklamlarında manuel olarak oluşturduğunuz anahtar kelimeler üzerinden reklamlarınız yayınlanırken,dinamik arama ağı reklamlarında web sitenizin içeriği botlar tarafından taranır ve bu içerikte yer alan anahtar kelimeler hedeflenerek reklamlarınız gösterilir. Dinamik Arama Ağı Reklamları Hangi Durumlarda Kullanılmalı ? Gelişmiş......

Devamını Oku


negatif anahtar kelimeler

Google malumunuz olduğu üzere Türkiye’de ve Dünya’nın bir çok ülkesinde açık ara en çok kullanılan arama motoru. Google, Yandex, Bing veya diğerleri, hangi arama motoru olursa olsun kullanıcılar oldukça farklı kombinasyonlarda aramalar yapabiliyor. Arama ağı reklamları için verdiğimiz kelimeler aslında istemediğimiz bir takım terimlerle eşleşebilir. İstemediğiniz kelimeleri negatif olarak ekleyebilir ve reklamlarınızı o kelimeler sorguda yer aldığında göstermeyebilirsiniz. Negatif anahtar kelimeler, kampanyalarınızdan arama terimlerini hariç tutmanıza olanak tanır ve yalnızca müşterileriniz için önemli olan anahtar kelimelere odaklanmanıza yardımcı olur. Böylece daha iyi ve doğru hedefleme yaparak, reklamlarınızı ilgili kullanıcıların önüne çıkarabilir ve......

Devamını Oku


müşteri eşleştirme reklamları

AdWords Müşteri Eşleştirme, hesabını yönettiğiniz markanızın müşterilerine Google ile paylaştığınız müşteri verilerini temel alan reklamlar göstermenize yarar. Müşteri Eşleştirme, marka bilinirliğinizi ve  ve performansınızı arttırır. Reklamcılık hedefleriniz için yararlı bir özelliktir. Bir örnekle açıklayalım: YouTube’da, değerli müşterilerinize benzer hedef kitleleri hedefleyerek yeni kitlelere ulaşabilirsiniz. Gmail’de, e-posta kampanyalarının yanı sıra gelen kutusu sekmelerinin üst kısmındaki kişiselleştirilmiş reklamlar ile müşterilerinize veya benzer kitlelere ulaşabilirsiniz. Arama Ağı kampanyasında, tekliflerinizi müşteri etkinlikleri hakkında bildiklerinize dayalı olarak ayarlayarak kampanyalarınızı optimize edebilirsiniz. Bir diğer hatırlatmak istediğimiz konu; Müşteri Eşleştirme şu anda yalnızca Arama Ağı, YouTube ve Gmail’de kullanılabilmektedir.......

Devamını Oku


kampanya denemeleri

Adwords reklamlarını kurgularken kampanya taslaklar ve denemeleri oluşturabilirsiniz. Arama Ağı ve Görüntülü Reklam Ağı kampanyalarınızda yapmayı planladığınız değişiklikleri test etmeniz için fayda sağlayan bir yöntemdir. Bir kampanyada birden fazla değişiklik yapmak için taslaklar kullanabilirsiniz. Bu yöntemle, taslağınızdaki değişiklikleri orijinal kampanyaya uygulayabilir veya taslağı yeni bir kampanya oluşturmak için kullanabilirsiniz. Denemeler, yapmayı tasarladığınız değişikliklerin kampanyanızdaki etkisini anlamak için sonuçları ölçmenize yardımcı olur. Bir örnek ile açıklamaya çalışalım; Şule, Nişantaşı’nda butik mağazası olan ve internetten de ürünlerin reklamları için Google Reklamcılığını kullanmaktadır. Şule bunun için yeni bir strateji düşünmektedir. Yapılması planladığı değişiklikleri kampanyaya yansıtmadan......

Devamını Oku


Toplam 3 sayfa, 3. sayfa gösteriliyor.123