Gelişmiş Reklam Teknolojileri
Programatik reklamlar & DV360 Teknolojisi
MooF Digital, yeni nesil gelişmiş reklam teknolojisi; Programatik reklamcılık ve en önemli DSP'lerden biri olan Google Display & Video 360 (DV360) ile markaların satışları ve bilinirliği en üst düzeye çıkıyor!
ROI odaklı reklam teknolojisi
Programatik reklam teknolojisinde reklamlar, yazılımcılar tarafından önceden belirlenmiş kriterlere göre seçilen internet kullanıcılarına belirli bir zaman diliminde gösterilir. Burada reklamveren DSP (Demand Driven Platform) ve DMP (Data Management Platform) verileri ile demografik ve davranışsal hedefleme yapabilir. Ana hedef, şirketin ROI (yatırım getirisi) hedeflerine ulaşmaktır.
DoubleClick ile Etkili Reklam Kampanyaları
Google DoubleClick, reklamverenlerin yüksek etkili reklam kampanyaları oluşturmasını, yönetmesini ve geliştirmesini sağlayan bir Google reklam teknolojisi platformudur.
Dünyanın en iyi yayıncıları, uygulama geliştiricileri, çevrimiçi reklamcılık için DoubleClick ürünlerini tercih ediyor.
Doğal Reklamlar
Son yılların hızla büyüyen ve yaygınlaşan reklam modellerinden biri olan doğal reklamlar, reklam görsellerinden uzak, kullanıcıların markalarla etkili içeriklerle etkileşime geçmesini sağlıyor. Başarılı bir native kampanya için seçilen mecranın diline göre eğlenceli, bilgilendirici ve ilgi çekici içerikler olmazsa olmazdır.
CrIteo Reklamları
Criteo reklamları, kişiselleştirilmiş yeniden hedefleme ile görüntülü reklamcılığı ön plana çıkarır. Bu reklamların diğerlerine göre en önemli ve öncelikli özelliği e-ticaret sitelerinin potansiyel hedef kitlelerine reklam sunmasıdır.
.