Google Adwords, kullanıcılar tarafından aranırken fark edilmeniz için aratılan popüler kelimeleri ve cümleleri vurgulayan yeni bir arama kartı geliştirdi.
Arama kartları yardımıyla, kullanıcıların size ulaşırken nasıl kelimeleri kullandığını hangilerin performansına olumlu hangilerinin olumsuz katkıda bulunduğunu görmenizi hızlandırabilecek. Arama terimleri raporunu beklemeden hızlıca arama kartlarını kullanarak daha nitelikli ve hedefinize uygun müşterilerinizi bulmanız söz konusu olacak.
Negatif Anahtar Kelime Eklemek Neden Önemli?
Arama yapanlarının çoğunun hangi anahtar kelimeleri kullandığını bilmek, değerli yeni anahtar kelimeler eklemek ve alakasız olduğunun farkına vardığınız kelimeleri negatif anahtar kelimeleri olarak eklemenize yardımcı olacak arama kartları özelliği ile performans odaklı daha iyi reklam kampanyaları yönetilebilecek.
AdWords’un yeni arama kartı listeleri genel bakış sayfasından görüntülenebilecek.