Dinamik arama ağı reklamları içerik bakımından zengin web siteleri ve geniş hacimli e-ticaret siteleri için geliştirilmiş AdWords reklam modelidir ve aynı zamanda Google’da tam olarak sunduğunuz ürün veya hizmetleri arayan müşterilerinizi bulmanın en kolay yoludur.
Dinamik Arama Ağı Reklamları İşleyiş Şekli Nasıldır ?
Dinamik arama ağı reklamlarının işleyişi standart arama ağı reklamlarından farklıdır. Arama ağı reklamlarında manuel olarak oluşturduğunuz anahtar kelimeler üzerinden reklamlarınız yayınlanırken,dinamik arama ağı reklamlarında web sitenizin içeriği botlar tarafından taranır ve bu içerikte yer alan anahtar kelimeler hedeflenerek reklamlarınız gösterilir.
Dinamik Arama Ağı Reklamları Hangi Durumlarda Kullanılmalı ?
- Gelişmiş bir web sitesine veya büyük bir envantere sahipseniz,
- Sitenize sürekli yeni ürünler ekleniyorsa,
- Sitenizde sattığınız ürünlerin modeli fazlaysa,
- Sezonsal ürünler satıyorsanız.
Dinamik Arama Ağı Reklamlarının Faydaları Nelerdir ?
- Zamandan kazanırsınız.
- Daha fazla trafik ve satış fırsatı sunar.
- Reklamlarınız sık sık güncelleme yapar.
- Anahtar kelime listeleri ve reklam metinleri oluşturmakla zaman kaybetmezsiniz.
- Optimizasyona daha fazla vakit ayırabilirsiniz.
- Alakalı reklamlar gösterilir.