Google AdWords YouTube’daki şirket videolarını izleyen insanların datalarını yeniden hedefleyebilmek adına arama ağında yeniden pazarlama reklamlarına kullanıma açtı.

YouTube, daha önceden YouTube’daki kanallarla etkileşime geçen insanların yeniden pazarlama listelerine eklenebilmeleri adına hizmetini kullanıma sokmuştu.

Şimdi, aynı yeniden pazarlama listesi arama reklamları içinde kullanılabilecek.

Bunun için öncelikle Adwords hesabında oturum açılması gerekiyor. Sonrasında paylaşılan kütüphaneden hedef kitleler > Yeni video yeniden pazarlama listesi menüsüne girilmesi gerekiyor.

YouTube Yeniden Pazarlamasından Beklentiler Neler?

Video yeniden pazarlama listesi potansiyel müşterilerin satış hunisine girmelerinde büyük fayda sağlaması bekleniyor.

Örneğin, bir kullanıcı sizin ürünlerinizden biriyle ilgili bir video izledi ve sonrasında onu Google’da arattığı zaman, yeniden pazarlama özelliği ile arama ağında o ürün kategorisiyle ilgili reklamları görebilecek.

YouTube’un geleneksel kanallara göre daha fazla kişiye eriştiğini göz önünde bulundursak, bu özellik ile satın alma gücü yüksek olan potansiyel müşterilere ulaşmak ve geri dönüşler daha önemli olacaktır.