Birnumara.com: Başarı Hikâyesi

Yazar admin
Birnumara.com; 2007 yılında faaliyete başlamış bir e-ticaret markasıdır. İlk başladıkları günden bu yana 1.000.000 adedin üzerinde ürün teslimiyle e-ticaret sektörüne öncülük ediyor.
HEDEFLER
İnternette arama yapan kullanıcıların karşısına ürünlerini çıkarma hedefiyle akıllı reklam stratejileri kullanarak daha fazla satış ve gelir elde etmeyi amaçlayan Birnumara.com’un yolu MooF Dijital Reklam Ajansı ile kesişti.
YAKLAŞIM
Reklam harcamalarından elde edilen geliri (ROAS) artırmak ve kampanya yönetirken zaman tasarrufu sağlamak adına çeşitli stratejiler kullanıldı.
MooF Dijital Reklam Ajansı performans ekibinin sürekli kontrolleriyle kampanyanın en efektif şekilde ilerlemesi hedeflendi.
Kampanya yönetiminde tasarruf edilen süreyi de kampanya optimizasyonlarına harcadı.
SONUÇLAR
Gelirlerini ve satışlarını artırmayı hedefleyen Birnumara.com aynı maliyet ile;
Tıklamalarında %30,85 artış,
Tıklama oranında %52,63 artış,
Dönüşümlerde %31,32 artış,
Yatırım getirisinde (ROI) %148,55 artış sağlarken
Ortalama tıklama başına maliyette (TBM) %24,68 düşüş,
Edinme başı maliyette (EBM) %24,02 düşüş sağladı.
Tavsiye Edilen Yazılar

Bagg.com.tr, MooF ile Gösterimini %65,52 Artırdı!
30 Nisan 2021

Programatik Reklamcılık Nedir ve Nasıl Çalışır?
21 Mayıs 2021