Programatik Satın Alma
Reklam satın alım işlemlerinin kişilerle değil makineler arasında iletişim aracılığıyla sağlandığı programatik reklamlar ile istenilen kullanıcıya doğru mesaj ve teklifle erişim imkanı sunulmaktadır.
Reklam satın alım işlemlerinin kişilerle değil makineler arasında iletişim aracılığıyla sağlandığı programatik reklamlar ile istenilen kullanıcıya doğru mesaj ve teklifle erişim imkanı sunulmaktadır.
Programatik reklam teknolojisinde yazılımcılar aracılığıyla önceden belirlenen kriterlere göre seçilen internet kullanıcılarına belirli bir zaman diliminde reklam gösterilmektedir. Reklamveren burada DSP(Talep Yönlü Platform) ve DMP(Veri Yönetim Platformu) verileri ile birlikte demografik ve davranışsal hedefleme gerçekleştirebilmektedir. Asıl hedef ise firmanın ROI (yatırım getirisi) hedeflerine ulaşabilmektir.
Son yılların hızla büyüyen ve yaygınlaşan reklam modellerinden olan Native(doğal) reklamlar ile reklam görüntüsünden uzak etkili içerikler ile kullanıcıların markalarla ile etkileşime geçmesi sağlanır. Seçilen mecranın diline göre eğlendirici, bilgilendirici, etkileşime geçiren içerikler başarılı bir native kampanyası için olmazsa olmazlardandır.
IAB tarafından belirlenmiş 6 native reklam modeli bulunmaktadır.
Sorularınız için e-mail, canlı destek ya da telefon ile ücretsiz destek alabilirsiniz.
MooF profesyonel ekibi ile dilediğiniz zaman canlı destek ile iletişime geçebilirsiniz.