Google, Açılış Sayfalarının Mobil Değerlendirme Aracını Devreye Soktu

Google, Açılış Sayfalarının Mobil Değerlendirme Aracını Devreye Soktu

Yeni Google AdWords panelinde kullanılacak olan açılış sayfalarının değerlendirme sekmesi, dijital pazarlamacıların reklam kampanyalarında kullanılan url’lerin mobil cihazlarda nasıl yönetilmesi gerektiğine yardımcı olacak.

Kötü açılış sayfaları özellikle mobil cihazlarda dönüşümleri kötü oranda etkiliyor. Mobil cihazlara uygun olmayan sayfalar, kullanılması çok zor olan butonlar vb. durumlar mobil cihaz kullanıcıları tarafından kötü deneyim olarak kategorize edilerek potansiyel müşterilerin kaybedilmesine neden oluyor. Kullanıcılar hemen istenilen bilgileri bulamazsa, site çok yavaşsa ya da tamamı yüklenmemesi gibi aksilikler hemen çıkma oranını yükselterek potansiyel dönüşümleri de kaybetmeye yol açıyor.

Google, reklamverenlerin mobil performansı arttırmasına yardımcı olmak amacıyla açılış sayfalarının performansları AdWords panelinden takip edilebilecek. Yeni AdWords panelinden sol sütunda yer alan açılış sayfaları sekmesine tıklanarak, reklamlarınızın mobil cihazlar üzerinden nasıl görüntülendiği, mobil uyumluluk oranının ne olduğu ve tıklanma sayıları gibi verilere ulaşabilecekler.

Bu raporlar sayesinde, dijital pazarlamacıların hangi url’leri düzeltmesi gerektiğini kolayca tespit etmeleri ve düzelterek performanslarına olumlu katkı yapmaları hedefleniyor.

Açılış sayfaları sekmesi şimdilik arama ağı reklamlarında kullanıma açıldı. Zamanla tüm reklam modellerinde kullanıma başlayacak gibi görünüyor.


Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir