Google, Yerel İşletme Bilgi Panelinde Yeni Bir Reklam Modeli Test Ediyor

Google, Yerel İşletme Bilgi Panelinde Yeni Bir Reklam Modeli Test Ediyor

Google 2013 yılından bu yana bilgi satıcıları, ürünler, filimler ve TV şovları ve müzik için bilgi panellerinde çeşitli reklamlar yayınlıyordu. Yeni görüntülenen özellik ile bu tip reklamlar artık yerel işletme bilgi panellerinde de gösterilmeye başlandı.

Google yerel aramalardaki artan arama hacmi bir fırsat olarak değerlendirilerek bu alanlarda yeni bir reklam modelini test etmeye başladı.

Bir mekan araması yapıldığında mekan ile bilgilerin sunulduğu yerel arama bilgi panelinde mekanın bilgilerinin yanı sıra bir teklif sunularak müşterilere ilgili mekanın reklamı yapılabilecek. Örneğin bir hamburgerci arayan kullanıcı, hamburgercinin konumu, adresi, web sitesi gibi bilgilerinin yanı sıra 2 adet hamburger menü %40 indirimle sadece x fiyat gibi bir reklam ile karşılaşabilecek.

Google tarafından yapılan açıklamaya göre, ‘’Google Haritalar ve Arama’da kullanıcılara yararlı ve alakalı yerel bilgileri sunmanın yollarını arıyoruz’’ denildi. ‘’Kullanıcılarımız için iyi bir tecrübe kazanması bizim için önceliğimiz ve geri bildirimlere dayanılarak bu değişiklikleri kalıcı olarak ve daha da genişleterek kullanıp kullanılmayacağı kararlaştırılacaktır’’.

Kaynak: Search Engine Journal


Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

WhatsApp chat