Google, AdWords’te Liste Formatını Geliştirilmiş Site Bağlantıları İçin Deniyor

Google, AdWords'te Liste Formatını Geliştirilmiş Site Bağlantıları İçin Deniyor

 

Google tarafından her gün yeni gelişmeler duymaya alışmaya başladık. Teknoloji devi yeni stratejilerini kullanıcılara sunarken, Google severler de bu gelişmeler karşısında heyecan duymaya devam ediyor. Google‘ın duyurduğu yeni özelliği AdWords platformu için. AdWords, Google gelirlerinin %90’lık büyük bir payına sahip ve Google bu platforma her geçen gün yeni özellikler ekleyerek hem AdWords kullanıcılarını hem de finansal olarak kendini mutlu etmeyi sürdürüyor.

Google duyurduğu yeni özellik ile site bağlantısı uzantılarında daha gelişmiş bir formatı kullanıma sunacağını belirtti. Bildiğiniz üzere site bağlantısı uzantıları ile AdWords reklamlarında hem görünürlük durumunuz artıyor hem de site içine direkt bağlantılar verebildiğiniz için fark edilmesini istediğiniz sayfalara doğrudan yönlendirme yapabiliyorduk.

Test denemelerinde 4 adet genişletilmiş site bağlantı uzantısı listelenmiş görünümüyle kullanmaya başladı. Alışık olduğumuz tarza göre farklı yerleştirilmiş bu site bağlantısı uzantıları ile 4 adet küçük kutucuklar halinde ikişerli olarak görüntülenen bağlantılar, bundan sonra liste formatında alt alta görüntülenebilecek.

Daha önceden Google, masaüstü aramalarında site bağlantısı uzantılarının marka arama sonuçlarında nasıl görüntülediğini test etmeye başlamıştı. Bu denemeler şimdi bir ileri aşamaya geçilerek genişletilmiş site bağlantısı uzantıları için test ediliyor.

Google şimdilik bu formatı test etme aşamasında. Liste formatının küçük olmasına rağmen reklamın bütünüyle birleştirildiğinde şu anda kullanılan site bağlantısı uzantılarına  göre daha etkili olacağının sinyallerini veriyor.

 


Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir