Özel Denizli Cerrahi Hastanesi’nin Dönüşümleri %433,33 Arttı!

Yazar admin
2008 yılında alanında uzman ve akademisyen hekimler tarafından Denizli’de kurulan Özel Denizli Cerrahi Hastanesi, toplum sağlığının korunması ve toplumda sağlık hizmetlerinin geliştirilmesi için güncel yaklaşımları ve yenilikleri takip eden bir sağlık kuruluşudur.
Başarılı bir tedavi yöntemi olan HOLEP (Holmium Lazer Prostatektomi) teknolojisini, internette gezinen hedef kitlesine daha düşük maliyetlerle ulaştırma, optimizasyon ve dönüşüm gayesi ile daha çok performans daha düşük maliyet hedefleyen Özel Denizli Cerrahi Hastanesi için MooF Dijital Reklam Ajansı performans ekibi Nisan ayında yeni bir kampanya kurguladı.
YAKLAŞIM
MooF Dijital Reklam Ajansı, Özel Denizli Cerrahi Hastanesi’nin uyguladığı modern tedavi yöntemini geniş kitlelere ulaştırmak ve dönüşüm oranını ve sayısını üst düzeye çıkarmak için Nisan 2021’de yeni bir strateji geliştirdi.
Bu yeni stratejiyle birlikte kazanılan ivmeyle dönüşüm sayısında ve dönüşüm başı maliyetlerde hatırı sayılır oranlar elde etti.
Halen devam eden bu stratejiler ile Özel Denizli Cerrahi Hastanesi yeni kitlelere daha düşük maliyetlerle ulaşıyor.
SONUÇLAR
Potansiyel müşterilerini ve satışlarını artırmayı hedefleyen Özel Denizli Cerrahi Hastanesi;
Dönüşümlerinde %433,33 artış,
Reklam maliyetlerinde %20,82 düşüş,
Ortalama tıklama başına maliyette %54,05 düşüş,
Edinme başı maliyette (EBM) %85,15 düşüş sağladı.
Tavsiye Edilen Yazılar

Birnumara.com: Başarı Hikâyesi
17 Haziran 2021

Bagg.com.tr, MooF ile Gösterimini %65,52 Artırdı!
30 Nisan 2021

Programatik Reklamcılık Nedir ve Nasıl Çalışır?
21 Mayıs 2021