Google AdWords, Alışveriş Reklamınızın Ne Sıklıkla Görüntülendiğini İzlemeye Başlayacak

Google AdWords, Alışveriş Reklamınızın Ne Sıklıkla Görüntülendiğini İzlemeye Başlayacak

Google Adwords, alışveriş reklamlarında satışını gerçekleştirdiğiniz ürünlerin hangilerinin en üst konumlarda görüntülenme sıklığıyla ilgili yeni rapor özelliğini kullanıcılara sunmaya hazırlanıyor. Yeni rapor mutlak en iyi izlenme payı olarak kullanıcılar tarafından kullanılabilecek.

Google verilerine göre, mobil alışveriş sonuçlarında en soldaki reklam diğer ekranlara göre 3 kata kadar fazla görüntülenebiliyor. En sondaki konumun adı mutlak üst olarak bilinmekte.

Reklamlarınızından herhangi birinin kaç kez mutlak üst olarak adlandırılan en üst sırada gösterildiğiyle ilgili verilere ulaşarak alışveriş reklamlarındaki stratejilerinizi gözden geçirebilirsiniz.

Mutlak en yüksek gösterim payıi reklamlarınızdan birinin en çok sol(yani ilk gösterilen) sırada olduğunu, reklamlarınızın bu konumda olabileceği toplam yayın sayısına göre oranıyla belirlenecek.

Örneğin, reklamlarınızın mutlak en üst konumda görüntüleniyorsa, gösterilmeye uygun olduğu 200 gösterimin 100 tanesi en solda görüntülenmişse, bu durumda mutlak en yüksek gösterim payı %50 olacaktır.

Bu verileri kullanarak daha başarılı alışveriş reklamları yönetimleri yapabilmek mümkün olacaktır.


Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir